Eliminator schreef:Mooie nerf Gyps![]()
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.dewitte schreef: @PhilipV : Kzie niks, maar ben wel benieuwd.
Ik ben dan ook een beginner Jos, dus dat ik het niet kan zien tot daar aan toe. Maar een kilo-per-dag-rokende ervaren rot als jij zou toch permissie moeten hebben. Waar gaat dit forum heen???Jos schreef:Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.dewitte schreef: @PhilipV : Kzie niks, maar ben wel benieuwd.
Inderdaad dewitte. Blijkbaar alleen permissie voor gevorderde pijprokers, wij helaas dus niet
Zeker een mooie winkel. Vriendelijk personeel ook, ze nemen de tijd voor je en geven goed advies. Ik woon aan de kust maar ga er zeker nog eens naar terug.robvoorburg schreef:Dat is het betere werk Sander, prettige winkel trouwens.
Heb dan ook besloten haar vaker mee te nemen als ik ga hobby-shoppen. Al 12 jaar gelukkig getrouwd, en wordt alleen maar gelukkigerlestat schreef:op zo'n manier wil ik ook wel gaan shoppen met de vriendin/vrouw
Melmins schreef:Een vreemde naam voor een pijp maar hij ziet er wel leuk uit vind ik. Was net binnen bij Verloo dus heb ik de sprong maar gewaagd.
http://www.butzchoquin.com/detail.php?id=BCTHR1775F9
Ik vind de pijp nogal zwaar trekken. Het filter is vervangen door een adapter met zo'n metalen koelertje maar dat heb ik op aanraden van Janneman doen verdwijnen.
Heeft het dan wel zin dat die adapter er in steekt? Zonder trekt ie vlotter maar zo heb ik hem nog niet gerookt.
Groet,
Melmins
Winslow Collector schreef:Gewoon proberen, Melmins. Jij bent de enige die bepaalt hoe jouw pijpen prettig roken: met of zonder filter, met of zonder adapter. De adapter kun je altijd weer terugplaatsen.Melmins schreef:Heeft het dan wel zin dat die adapter er in steekt? Zonder trekt ie vlotter maar zo heb ik hem nog niet gerookt.
Whitesnake schreef:Mooie pijp. Succes d'rmee!
Immler schreef:Aparte pijp maar we hebben een topic voor nieuwe aanwinsten
http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... &start=320
Dit maakt de boel wel zo overzichtelijk.
Gaaf zeg. +1 voor de Peterson maar zeker ook +1 voor mevrouw SanderSander schreef:Afgelopen weken op vakantie in Vierakker, en daar kom ik met vrouw en kind in het mooie Zutphen voor het eerst bij de winkel van Schimmel. In de etalage zie ik een pracht van een pijp van Peterson : de Starboard uit de nieuwe Iceberg collectie. Erg onder de indruk van de pijp, maar ook van de prijs, besluit ik (licht tandenknarsend) de pijp niet te kopen (aan vrouw en kind vind ik het lastig uit te leggen waarom een pijp zijn geld waard is). Daarop besluit ik maar wat tabak mee te nemen om mijn pijn te verzachten.
Terwijl ik wat tabak uitzoek draai ik me om en zie dat mijn lieve vrouw de pijp snel afrekend om hem vervolgens met een brede glimlach aan mij te overhandigen.![]()
Diezelfde glimlach heb ik nu dagelijks terwijl ik deze geweldige pijp opsteek.
plaatje
plaatje
plaatje
Hmm, ik hoop dat mijn vrouw over twee jaar jouw vrouw's instelling heeft (ervan uitgaande dat het met het aantal getrouwde jaren te maken heeftSander schreef:Heb dan ook besloten haar vaker mee te nemen als ik ga hobby-shoppen. Al 12 jaar gelukkig getrouwd, en wordt alleen maar gelukkigerlestat schreef:op zo'n manier wil ik ook wel gaan shoppen met de vriendin/vrouw.