Ook ik ben vandaag door de hobby op de knieeen gedwongen en gezwicht voor de aankoop van deze dame:

Een mario grandi bent apple, en nu maar hopen dat ze snel thuis is

Ja en nee.maboc schreef:"Ik gok erop dat je de catussen inderdaad _niet_ vanwege de mescaline kweekt".
Er stonden afmetingen bij dus om een beetje een beeld te vormen:Gypscoprotheres schreef:@Peregrijn: Prachtige Mario Grandi! Mario Grandi maakt veel grote modellen. Ik ben benieuwd hoe groot deze uit gaat vallen. Veel rookplezier ermee!
Het inroken ga ik denk ik doen met Irish Oak en dan kijken of de pijp het goed doet met Virginia tabakken. Het is een filterloze pijp dus gesausde tabak valt af en anders zal frog morton er ook wel lekker uit smakenSt Patrick schreef:Zo das een beste... Met welke tabak ga je deze dan roken...???
Frog Morton smaakt overal lekker uit...Peregrijn schreef:Het inroken ga ik denk ik doen met Irish Oak en dan kijken of de pijp het goed doet met Virginia tabakken. Het is een filterloze pijp dus gesausde tabak valt af en anders zal frog morton er ook wel lekker uit smakenSt Patrick schreef:Zo das een beste... Met welke tabak ga je deze dan roken...???
Supermooie pijp!Gypscoprotheres schreef:Mijn nieuwe aanwinst! Net binnengekomen, gekocht van Ignoro via Puffaway: een Parker 374:
(op de foto is het helaas niet goed zichtbaar, maar er zit een warme rode gloed over deze pijp)
(bij deze laatste foto, ligt ze naast een Peterson 303. Dit om de grootte even duidelijk te maken. Lijkt mij een prima Latakiapijpje!)
Vandaag ga ik haar inroken! Ik moet zeggen dat ze extreem ligt aanvoelt in vergelijking met bijvoorbeeld die Peterson 303.
Dank je!keiler schreef:Supermooie pijp!
eendrieenzestig schreef:mooie shirts, zijn ze om aan te trekken of om in de traphal te hangen?
+1!Eliminator schreef:Dat evolution shirt vindt ik echt geweldig, heb hem hier eerder voorbij zien komen, weet even niet meer van wie, maar echt een gaaf shirt !
Dat weet ik wel zeker, dat het Martin is.Gypscoprotheres schreef:+1!Eliminator schreef:Dat evolution shirt vindt ik echt geweldig, heb hem hier eerder voorbij zien komen, weet even niet meer van wie, maar echt een gaaf shirt !
Volgens mij was dat Martin.
Ik zou zeggen steek een pijp op en neem er rustig je tijd voorJos schreef:Voor het shirt rechts moet ik mijn leesbril nog opzetten om te kijken wat er precies op staat
St Patrick schreef:Heerlijke tabak... Ik ben sinds kort meer op de Virginia en Latakia tour, maar een Winslow Nr1 is nog steeds een topper van de bovenste plank. Geniet ervan...![]()