Proefpakje 10gr Wo Larsen

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door junksculp »

Was net bij -xxxxx- en daar kreeg ik een proefpakje van WO Larsen 10gr. Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Staat ook een prijs op van 1,80 euro. Iemand hier bekend mee. Is natuurlijk fijn als je zo tabak kunt proeven.

Afbeelding

Afbeelding

Henricus
Berichten: 275
Lid geworden op: 12 jun 2019 08:57

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door Henricus »

Ik zag deze kleine zakjes onlangs op marktplaats voorbij komen,wel 300gr in totaal.Diverse merken.Ik dacht dat het promo van een beurs oid was.
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door junksculp »

Henricus schreef: 04 nov 2019 11:52 Ik zag deze kleine zakjes onlangs op marktplaats voorbij komen,wel 300gr in totaal.Diverse merken.Ik dacht dat het promo van een beurs oid was.
Ik heb het pakje gratis gekregen, verbaast mij dat er een prijs opstaat. Mag je tabak wel gratis weggeven?

Henricus
Berichten: 275
Lid geworden op: 12 jun 2019 08:57

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door Henricus »

junksculp schreef: 04 nov 2019 11:55
Henricus schreef: 04 nov 2019 11:52 Ik zag deze kleine zakjes onlangs op marktplaats voorbij komen,wel 300gr in totaal.Diverse merken.Ik dacht dat het promo van een beurs oid was.
Ik heb het pakje gratis gekregen, verbaast mij dat er een prijs opstaat. Mag je tabak wel gratis weggeven?
Ik durf het je niet te zeggen,zover reikt mijn kennis niet.Ik ben absoluut niet op de hoogte van de specifieke regeltjes.
Ik was onder de veronderstelling dat het zoiets als promo verpakkingen oid waren.of iets zoals een probeerzakje voor verkopers/detailisten.
Ik zag in de advertentie geen prijs aanduiding staan,ook geen stickers met waarschuwing als ik me het goed kan herinneren maar ik kan me daar in vergissen.

Is wel een mooi klein zakje voor op reis of een dagje weg.
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5382
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door Paasei »

nee, over heel Europa mag een handelaar geen gratis tabak weggeven, zelfs geen sigaartje meer anbieden.
Vandaar dat er een prijs op het pakje staat, moest er een controleur het zien kan je zeggen dat het betaald is - hoewel je het gratis hebt gekregen.
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door Eliminator »

Is inderdaad niet toegestaan tabak gratis weg te geven en /of sample pakketjes aan te bieden.
Om die reden de naam van de zaak in de eerste post verwijderd, we willen ze immers niet in de problemen helpen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door junksculp »

Eliminator schreef: 04 nov 2019 14:56 Is inderdaad niet toegestaan tabak gratis weg te geven en /of sample pakketjes aan te bieden.
Om die reden de naam van de zaak in de eerste post verwijderd, we willen ze immers niet in de problemen helpen.
Dank je, zover had ik nog niet gedacht. Wel jammer dat de samples zo weinig worden aangeboden. Zou je eigenlijk standaard moeten kunnen kopen dan kun je veel proberen voor niet veel geld.

tomatamot

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door tomatamot »

junksculp schreef: 04 nov 2019 15:18
Eliminator schreef: 04 nov 2019 14:56 Is inderdaad niet toegestaan tabak gratis weg te geven en /of sample pakketjes aan te bieden.
Om die reden de naam van de zaak in de eerste post verwijderd, we willen ze immers niet in de problemen helpen.
Dank je, zover had ik nog niet gedacht. Wel jammer dat de samples zo weinig worden aangeboden. Zou je eigenlijk standaard moeten kunnen kopen dan kun je veel proberen voor niet veel geld.
Bij TAK kan je 25 grams samples kopen ( € 4,50 per stuk, wel vooraf bestellen ) :wink:

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Proefpakje 10gr Wo Larsen

Bericht door robvoorburg »

junksculp schreef: 04 nov 2019 15:18
Eliminator schreef: 04 nov 2019 14:56 Is inderdaad niet toegestaan tabak gratis weg te geven en /of sample pakketjes aan te bieden.
Om die reden de naam van de zaak in de eerste post verwijderd, we willen ze immers niet in de problemen helpen.
Dank je, zover had ik nog niet gedacht. Wel jammer dat de samples zo weinig worden aangeboden. Zou je eigenlijk standaard moeten kunnen kopen dan kun je veel proberen voor niet veel geld.
Dat was vroeger wel anders, helaas verleden tijd.

Vroeger verkocht Mac Baren 6 van hun tabakken in
een geschenkverpakking.
Per blikje zat een bescheiden aantal grammen tabak,
ik kreeg het ooit van een vriendin en was er blij mee.

Plaats reactie