Latakia mondkapje

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Latakia mondkapje

Bericht door Arno »

Omdat ik elke dag met de NS naar mijn stage adres in Arnhem ga ben ik verplicht in de trein een mondkapje te dragen. Ik heb zelfgemaakte (door de lokale kleermaker) stoffen mondkapjes. Laatst had ik er eentje op tafel laten liggen. Toen ik die de volgende ochtend op deed rook ik opeens sterk latakia, heerlijk! Wat bleek, ik had het mondkapje op een samplezakje GL Pease Quiet Nights gelegd en de geur daarvan was in het mondkapje getrokken. En nu doe ik dit elke dag :) Dus maak een samplezakje van je favo blend, leg je mondkapje erop en genieten maar!
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Latakia mondkapje

Bericht door junksculp »

Arno schreef: 23 jun 2020 07:52 Omdat ik elke dag met de NS naar mijn stage adres in Arnhem ga ben ik verplicht in de trein een mondkapje te dragen. Ik heb zelfgemaakte (door de lokale kleermaker) stoffen mondkapjes. Laatst had ik er eentje op tafel laten liggen. Toen ik die de volgende ochtend op deed rook ik opeens sterk latakia, heerlijk! Wat bleek, ik had het mondkapje op een samplezakje GL Pease Quiet Nights gelegd en de geur daarvan was in het mondkapje getrokken. En nu doe ik dit elke dag :) Dus maak een samplezakje van je favo blend, leg je mondkapje erop en genieten maar!
Goed idee, dit moet je alleen niet met Bibo doen :shock: :shock:

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Latakia mondkapje

Bericht door Arno »

junksculp schreef: 23 jun 2020 08:33
Arno schreef: 23 jun 2020 07:52 Omdat ik elke dag met de NS naar mijn stage adres in Arnhem ga ben ik verplicht in de trein een mondkapje te dragen. Ik heb zelfgemaakte (door de lokale kleermaker) stoffen mondkapjes. Laatst had ik er eentje op tafel laten liggen. Toen ik die de volgende ochtend op deed rook ik opeens sterk latakia, heerlijk! Wat bleek, ik had het mondkapje op een samplezakje GL Pease Quiet Nights gelegd en de geur daarvan was in het mondkapje getrokken. En nu doe ik dit elke dag :) Dus maak een samplezakje van je favo blend, leg je mondkapje erop en genieten maar!
Goed idee, dit moet je alleen niet met Bibo doen :shock: :shock:
Precies, denk dat ik dan het mondkapje zou opeten :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5382
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Latakia mondkapje

Bericht door Paasei »

Arno schreef: 23 jun 2020 07:52 ik had het mondkapje op een samplezakje GL Pease Quiet Nights gelegd en de geur daarvan was in het mondkapje getrokken. En nu doe ik dit elke dag :) Dus maak een samplezakje van je favo blend, leg je mondkapje erop en genieten maar!
Op die manier ook gelijk van alle kwalijke beestjes ontdaan... misschien eens voorstellen aan de virologen?
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8807
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Latakia mondkapje

Bericht door The_Undertaker »

Hahaha, mooie vondst!
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Plaats reactie