App

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
orlandus
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 sep 2012 22:06

App

Bericht door orlandus »

Een kort vraagje. Bestaan er apps voor de smartphone over pijproken, tabak en pijpen? Iets in de stijl van Tobaccorevieuws misschien?
Carpe Diem

Godfrey59

Re: App

Bericht door Godfrey59 »

Jawel die bestaat er bijgewerkt door een forumlid of helemaal gemaakt door hem dat is mij ontschoten . Memento database , My Tobacco cellar .
Hoe of waar ik hem op de Phone heb gekregen weet ik niet meer , maar ik gebruik hem al een jaar of twee naar alle tevredenheid.

Godfrey

orlandus
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 sep 2012 22:06

Re: App

Bericht door orlandus »

Ik heb Memento database gedownload maar My tobacco cellar vind ik daar niet in terug. Ik heb ondertussen wel een app gevonden van Riemann's Zigarrendirekt in de google play store. Hierin staan ook beoordelingen van pijptabak en pijpen.
Carpe Diem

Godfrey59

Re: App

Bericht door Godfrey59 »

Eenmaal gedownload kun je in de database zelf zoeken naar tobacco cellar . staat onder hobby,s als ik mij goed herinner . Deze dan aanvinken en je kunt hem gebruiken.

Godfrey

orlandus
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 sep 2012 22:06

Re: App

Bericht door orlandus »

Inderdaad, onder Huis en hobby's heb ik het gevonden. Ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt maar dat komt wel. Niet direct de meest duidelijke app maar er staan nog wel wat verzamelingen in die me intresseren. Voorlopig een blijver dus. Bedankt.
Carpe Diem

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: App

Bericht door Massis »

ik heb een tijdlang op mijn iPhone de app "pipetool" gehad, ook een app die als kelder diende.

Ben ermee gestopt, ik kijk wel gewoon in mijn kast :-D
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Liebaart
Berichten: 219
Lid geworden op: 24 aug 2019 19:08
Locatie: Brugge

Re: App

Bericht door Liebaart »

Niet onmiddellijk voor smartphone bedoeld, maar op http://thepipetool.com/ kan je een database aanmaken van je collectie, zowel pijpen als de tabak die je bezit.

Plaats reactie