Harmen

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Plaats reactie
Harmen
Berichten: 448
Lid geworden op: 17 sep 2009 18:02
Locatie: Lelystad

Harmen

Bericht door Harmen »

Na een aantal jaar niet actief te zijn geweest lees ik de laatste tijd weer eens mee op het Forum.
Ik sluit niet uit dat ik zo nu en dan ook eens zal reageren, dus leek het mij wel zo netjes om mij voor te stellen!

Woonachtig ben ik sinds een jaar in Groningen stad. Ik woon samen met mijn vriendin met wie ik in november ons eerste kind verwacht.
Ik werk bij de plaatselijke netbeheerder Enexis in de binnendienst. Mijn hobby's zijn er stelselmatig te veel maar onder andere: het maken van kleding, het berijden van een Moto Guzzi California, kamperen, wandelen en verrassend genoeg: pijproken.

Ik heb de neiging om dingen te verzamelen, dit is mij ook overkomen met pijproken, vandaar dat ik een pijp of 40 en een redelijke voorraad tabak in bezit heb. Ik merk dat ik mijn pijpen met Ebonieten mondstuk minder gebruik omdat ik deze een beetje heb laten verkleuren en de smaak mij tegen staat. Mocht iemand er erg veel plezier in hebben om ze te polijsten met een machine houd ik mij aanbevolen, uiteraard tegen betaling in tabak (zoals gezegd hebt ik wel wat liggen), pijpen (ik heb wel een overschot zeg maar) of geld.

Met vriendelijke groet,

Harmen

Theo
Berichten: 196
Lid geworden op: 07 sep 2017 08:29
Locatie: Putten Gld.

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door Theo »

Een warm welkom toegewenst.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 1119
Lid geworden op: 19 feb 2015 21:30
Locatie: Tilburg

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door Chris »

Aangenaam Harmen ;)

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Hernieuwde kennismaking

Bericht door Janno »

Welkom
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Wil van suske
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 nov 2017 19:04

Re: Harmen

Bericht door Wil van suske »

Hartelijk welkom

Plaats reactie