Pijprokend Heerlen

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5207
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Pijprokend Heerlen

Bericht door Massis »

Voor mijn werk zit ik al ettelijke maanden op opdracht bij de Open Universiteit te Heerlen.

Normaal gezien kom ik in het dagelijkse leven (zo goed als) geen pijprokers tegen. Tot ik enkele weken terug op de OU een van de mensen die hier werkt tijdens de pauze een pijpje zag opsteken. (Hij heeft er trouwens sowieso meerdere, minstens 1 half bent en 1 straight, met overigens erg lekker ruikende tabak!)

Tot mijn grote verbazing kwam ik vandaag weer een pijproker tegen, zelfde plek, andere roker (want de eerste stond 5 meter verder). Mét pijp, mét lekkere tabak en... mét Zippo aansteker!

Gezien er hier toch véél pijprokers zitten, wou ik toch even checken of ik toevallig niet elke paar dagen een mede PRF-lid tegen het lijf loop?

Dus: toevallig niemand hier die werkt bij de OU te Heerlen?

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Bericht door endevos »

Vraag hem eens naar het forum, misschien een nieuw lid... :wink:

Gebruikersavatar
Joey Peters
Berichten: 1347
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:46
Locatie: Heerlerheide

Bericht door Joey Peters »

Hmm nee. Ben wel woonachtig in Heerlen, maar ik ben niet zo een universiteits typ

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5207
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Bericht door Massis »

endevos schreef:Vraag hem eens naar het forum, misschien een nieuw lid... :wink:
ik ben wel sociaal en vind het niet erg om vreemdelingen aan te spreken, maar gezien ik altijd samen ben met enkele collega's die hier mee op opdracht zitten komt dat nogal verkeerd uit...

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Bericht door endevos »

:lol: :lol:

Tja je ziet het he:

Afbeelding
Zet enkel nog de peterson tss haakjes en het is hier perfect toepasbaar.

Toch wel grappig, maar ook typerend dat je op een universiteit, waar mensen verondersteld worden slim en bedachtzaam te zijn, een aantal pijprokers tegenkomt...

Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Bericht door Kynikos »

Slechts 'verondersteld', helaas. Ik zie bij mij op de Universiteit maar één ouwe pijproker rondlopen af en toe, volgens mij een docent. Verder bijna alleen maar sigaretten, met af en toe een verdwaalde sigarenroker. Net zoals overal dus eigenlijk.

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5207
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Bericht door Massis »

kleine correctie heren: de open universiteit is niet echt een universiteit. Het is een instelling waar mensen die niet voltijds studeren (vooral werkende mensen dus) een opleiding kunnen volgen aan eigen tempo, om een universitair diploma te behalen.

De mensen die hier dus rondlopen zijn dus ook op enkelen na geen docenten of studenten zover ik weet.

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

steek er ook 1 op als je tijd hebt, misschien komen ze wel naar jou toe.
Groet,
Tom

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5207
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Bericht door Massis »

Dat is het hem net: die tijd heb ik niet :-)

Ik rook mijn pijpjes altijd van begin tot eind en op het gemak. Dus ook nooit tijdens de werkuren, want langer dan 15min heb ik dan sowieso geen tijd...

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

mini corncobje aanschaffen moet lukken in 15 min :P :wink:
Groet,
Tom

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5207
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Bericht door Massis »

heb een mini meerschuimer, kop is ongeveer zo groot als het laatste kootje van m'n wijsvinger. Zelfs daarover doe ik nog 20min als ik rustig rook...

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Bericht door endevos »

Steek er eens baai in. :lol:

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Bericht door St Patrick »

Nee, een klein corncobje... Dat rookt het beste als je weinig tijd hebt, tenminste dat ervaar ik zo... Probeer maar eens, en ze zijn ook niet zo duur en het hoort eigenlijk in elk pijpenkabinet thuis.
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Plaats reactie