Jos mellies

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Plaats reactie
Jos mellies
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 jan 2024 10:08
Locatie: Breezand.

Jos mellies

Bericht door Jos mellies »

Goedemorgen mede Rokers!

Ik kom mij ook even voorstellen,

Ik ben jos mellies ik kom uit breezand ben 30 jaartjes jong en kreeg op mijn 18e een pijp, dit verhaal zullen velen van jullie wel kennen haha Ik begon op mijn 9e met een sigaar gejat uit de kist van pa (jong geleerd is oud gedaan) en eigenlijk altijd aan de sigaar geweest.
Ik ben bloembollenkweker van beroep en verhuur mij als fotolasser in de leidingbouw. Hoewel ik al aardig wat weg gepaft heb ben ik nog steeds heel erg aan het experimenteren.. mijn huidige dagelijkse tabakken zijn nightcap de luxe navy rolls troost slices troost black cavendish en friese heeren baai. De pijpen die ik het meeste rook zijn de peterson donegal 107 en mijn meerschuim pijp. Het zal jullie niet verrassen maar ik heb ook gewoon een collectie pijpen, rekjes en kastjes en mijn baaitabak ligt gewoon in een antieke tabakskist/pot met dank aan mijn wederhelft met haar kringloopverslaving..πŸ˜‚πŸ‘ mijn lieflingsdranken zijn cognac en brandy's, ik ben gezegend met 2 geweldige bonuskinderen en ben onbetwist de gelukkigste man van de wereldπŸ˜‰

Voor vragen schroom vooral niet en veel heerlijkheid toe gewenst!


Afbeelding
The bitterness of pour quality remains long after the sweetness of low price is forgotten :B

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1397
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Even voorstellen.

Bericht door George Bertram »

Hoi Jos,
Een leuke introductie en van harte welkom op het forum.
Er valt zeker nog 'veel te halen en brengen' hier.
Groeten uit het Zeeuws-Vlaamse Hulst.
Fumo et Emergo ;p

Online
Gebruikersavatar
oehoe
Berichten: 2754
Lid geworden op: 05 mei 2016 22:02
Locatie: Meijel

Re: Even voorstellen.

Bericht door oehoe »