Woord van prijs en dank

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Woord van prijs en dank

Bericht door Kynikos »

Ik wil hier maar even zeggen dat ik het prachtig vind dat een aantal forumleden hier steevast prachtige pijpen voor goede, degelijke prijzen neerzetten voor ons forumleden, waarbij we vaak nog de eerste keuze krijgen met betrekking tot kopers buiten dit forum. Deze post hoort hier misschien niet thuis aangezien ik zelf niks te koop aanbied, maar een enkel topic als dit moet hier toch wel kunnen. Het officiële topic der erkenning, of iets dergelijks. Dus bij deze: Bedankt voor 't goede werk en ga zo door, heren verkopers!

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Re: Woord van prijs en dank

Bericht door endevos »

Kynikos schreef:Ik wil hier maar even zeggen dat ik het prachtig vind dat een aantal forumleden hier steevast prachtige pijpen voor goede, degelijke prijzen neerzetten voor ons forumleden, waarbij we vaak nog de eerste keuze krijgen met betrekking tot kopers buiten dit forum. Deze post hoort hier misschien niet thuis aangezien ik zelf niks te koop aanbied, maar een enkel topic als dit moet hier toch wel kunnen. Het officiële topic der erkenning, of iets dergelijks. Dus bij deze: Bedankt voor 't goede werk en ga zo door, heren verkopers!
+1,

+283 denk ik zo
Laatst gewijzigd door endevos op 03 feb 2011 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

+1 driewerf hoera ! :D
Groet,
Tom

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Super inderdaad sommige mensen zijn erg gastvrij bezig +1 hoor :) ;p

Gebruikersavatar
Joey Peters
Berichten: 1347
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:46
Locatie: Heerlerheide

Bericht door Joey Peters »

Idd. 3 pijpen al ontvangen allemaal perfect! Kostte ook niet veel.

Dank je Dré en Vandaahl!

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Dergelijke woorden heb ik al vaker in diverse topics ge-uit, maar ik ben het 100% eens met het gestelde en ook in dit draadje dan ook mijn dankbetuiging aan alle inspanningen van de opknappers hier, onze goedheiligman en anderen met een bijzonder gulle instelling hier !
Prachtige pijpen met meer dan schappelijke prijsjes en soms zelf als gulle gift, vaak vergezeld van zalige sampletjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
magicmarcello
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:10
Locatie: Veenendaal

Bericht door magicmarcello »

Jazeker, duizend bommen en granaten, inderdaad WARE HULDE aan zij die dit voor ons allen aanbieden en mogelijk maken!
Desbetreffende eerbiedwaardige lieden mogen voorzichtig gaan zitten want er gaan nog vele veren ter plekke geplaatst worden alwaar de zon niet schijnt...
Niet verlegen worden hoor...
Dank, dank, dank
=D>
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

Gebruikersavatar
Burrey
Berichten: 594
Lid geworden op: 10 jul 2010 01:39

Bericht door Burrey »

Ook van mijn kant een woord van dank. Zonder de gulle hand van de meer ervaren pijprokers had ik me nog steeds moeten beperken tot één pijp en had ik nooit enkele zeer lekkere tabakken ontdekt. Merci!

Bruyère
Berichten: 256
Lid geworden op: 10 feb 2010 20:29
Locatie: Mechelen - België

Bericht door Bruyère »

Ik wil zeker mijn recente, meer dan aangename ervaring met forumlid Joe vermelden. Zeer correcte en snelle service. Klaarblijkelijk wordt het een gentlemen's agreement om een staaltje tabak mee te sturen. :D
Naar het schijnt zijn er ook niet-pijprokers... Raar...

Gebruikersavatar
tweetakt [*RIP*]
Berichten: 313
Lid geworden op: 03 jan 2011 23:31
Locatie: Beegden

Bericht door tweetakt [*RIP*] »

Kan ook alleen maar positief zijn. Ben ook blij dat de topstukken eerst hier voor ons aangeboden worden.
Keep up the good work boys
R.I.P. 08/04/2013

- Aangepast door Nekker

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7979
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Bericht door Arno »

Inderdaad dank!! Het is dat mijn vriendin te vaak over mijn schouder meekijkt als ik op dit deel van het forum zit en me dan op de vingers tikt anders...... :roll:

Gebruikersavatar
Terpentijn
Berichten: 469
Lid geworden op: 02 jul 2010 21:17

Bericht door Terpentijn »

goed gesproken kynikos, we mogen als forum toch werkelijk trots zijn op wat er hier gebeurd in het maken van tampers, eigen pijpen en het restaureren van andere pijpen, bekend en onbekend.
'Aan m'n zolen met die sigaretten!'

Gebruikersavatar
janneman
Berichten: 6358
Lid geworden op: 14 feb 2009 17:17
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door janneman »

Er lopen hier opvallen veel fantastische mensen rond... =D>
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

Enrique
Berichten: 103
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:01
Locatie: Amstelveen

Bericht door Enrique »

+1

Gebruikersavatar
Joey Peters
Berichten: 1347
Lid geworden op: 20 mar 2009 17:46
Locatie: Heerlerheide

Bericht door Joey Peters »

Sticky?

bullek
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 sep 2009 17:36
Locatie: waddinxveen

Bericht door bullek »

+1

Ik heb ook al een 2tal pijpen via het forum besteld en bij beide pijpen een uitstekende snelle service en een lekkere sample tabak erbij.

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14872
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Bommel »

Ik kan weinig woorden vinden om toe te voegen.
Dit forum bestaat uit het uitzonderlijkste volk der Rook familie, nl PIJPROKERS.
Een verdraagzaam, behulpzaam, gul, knus en vrolijk volkje dat gehuisvest lijkt te zijn in midden aarde.
En ik ben blij bij dit volkje te horen.
Dank, Dank, Dank, voor alles.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Heb hier al een post achter gelaten, maar wil er nog iets aan toevoegen.

Vele weten al wat een mooie dingen robvoorburg hier heeft gedaan onder de diverse forumleden, ook de pijpen die annie69 hier aanbiedt zijn stuk voor stuk mooie werkjes.

Maar vandaag heb ik twee pijpjes ontvangen van Joe, en ik wil ook bij deze best man even gezegd hebben dat dit echt van grote klasse is.

Vriendelijk, prima communicatie, meer dan schappelijke prijsjes, maar bovenal, mooie pijpjes die een onderhouds beurt hebben gehad die er voor gezorgd heeft dat ze er niet alleen als nieuw uit zien, maar ook als nieuw ruiken.

Puur uit gewoonte haal ik bij 2e hands pijpjes altijd een alcohol ragertje door de steel, ik kan u allen verzekeren, was overbodig, die kwam er vlekkeloos wit uit !

Wederom een prima forumlid en gerespecteerd zuiderbuur !
Afbeelding

Gebruikersavatar
dr. Watson
Berichten: 987
Lid geworden op: 20 feb 2009 12:46
Locatie: Meppel

Bericht door dr. Watson »

Ook ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod van Vandaahl en Annie69 en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Zo te zien is Joe ook goed bezig. En eerlijk gezegd ben ik nooit teleurgesteld geweest over deze aankopen in tegenstelling tot de nieuwe pijpen die ik in de vakhandel heb gekocht.

Plaats reactie