Voor Winslow Collector..

Alles over de pijp zelf...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1394
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Voor Winslow Collector..

Bericht door George Bertram »

Massis schreef: 20 okt 2019 17:13
George Bertram schreef: 20 okt 2019 11:32 Ik heb ook 2 Winslow pijpen en ben daar ook erg tevreden over. Ik heb op zich al een lichte voorkeur voor bulldog/rhodesian-modellen en zodoende zijn mijn 2 Winslow's ook bulldoggen. Beide pijpen heb ik voor een (voor mijn gevoel althans) schappelijke prijs als estatepijp aangekocht bij H-J Frank in Duitsland. Ook zeer tevreden over de afhandeling bij deze zaak.
Afbeelding
Afbeelding

Dat zijn van de mooiste Winslows die ik al gezien heb naar mijn mening.
Dank je.
Maar het mooiste compliment was wel van Roberto Paronelli die me feliciteerde met de mooi vakkundige Massis Bulldog!
Fumo et Emergo ;p

Online
Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Voor Winslow Collector..

Bericht door Massis »

George Bertram schreef: 20 okt 2019 17:36
Massis schreef: 20 okt 2019 17:13
George Bertram schreef: 20 okt 2019 11:32 Ik heb ook 2 Winslow pijpen en ben daar ook erg tevreden over. Ik heb op zich al een lichte voorkeur voor bulldog/rhodesian-modellen en zodoende zijn mijn 2 Winslow's ook bulldoggen. Beide pijpen heb ik voor een (voor mijn gevoel althans) schappelijke prijs als estatepijp aangekocht bij H-J Frank in Duitsland. Ook zeer tevreden over de afhandeling bij deze zaak.
Afbeelding
Afbeelding

Dat zijn van de mooiste Winslows die ik al gezien heb naar mijn mening.
Dank je.
Maar het mooiste compliment was wel van Roberto Paronelli die me feliciteerde met de mooi vakkundige Massis Bulldog!
Nou die pluim neem ik en steek ik op m'n hoed! :-)
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Voor Winslow Collector..

Bericht door junksculp »

Zie net dat je van de C en D Winsløw’s ook giant modellen hebt. De D vind ik echt gaaf.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie