CHACOM

Alles over de pijp zelf...
Paul Tummers
Berichten: 315
Lid geworden op: 16 mei 2012 23:52
Locatie: Berg en Terblijt

Re: Chacom saddle pot

Bericht door Paul Tummers »

Ik heb wel een vraag betreffende Chacom pijpen, heb op het Web gezocht maar ben niets wijzer geworden; wat is eigenlijk de gradatie van Chacom van goedkoop naar duur?
De meeste dingen zijn te verbeteren- niet in de laatste plaats door ze te vereenvoudigen.

Paul Tummers
Berichten: 315
Lid geworden op: 16 mei 2012 23:52
Locatie: Berg en Terblijt

CHACOM

Bericht door Paul Tummers »

Wie weet hier iets van? Ik heb me suf gezocht op Google maar ben niets wijzer geworden over de grading van Chacom pijpen.
De meeste dingen zijn te verbeteren- niet in de laatste plaats door ze te vereenvoudigen.

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4212
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Chacom Grading

Bericht door Ribbon »

Ik geloof niet dat Chacom een vastgesteld gradatiesysteem hanteert. Ze hebben budgetlijnen en duurdere lijnen, maar geen duidelijk systeem als bijvoorbeeld James Upshall.
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Paul Tummers
Berichten: 315
Lid geworden op: 16 mei 2012 23:52
Locatie: Berg en Terblijt

Re: Chacom Grading

Bericht door Paul Tummers »

Ik weet het zelf ook niet meer, mijn oude, gestolen Autuil had enkele kleine kitplekjes, niet echt storend maar wel aanwezig, de Noblesse die ik onlangs op Ebay heb kunnen vinden lijkt echter kitvrij te zijn. Fa. Schimmel heeft nog contact met mij opgenomen, zij hadden nog een slight bent pot voor me, ik wil echter een rechte pijp en Willem zou hierover nog contact met Chacom opnemen. Als dit resulteert in nog een dergelijke pijp, wil ik hem toch ook graag er bij hebben.
De meeste dingen zijn te verbeteren- niet in de laatste plaats door ze te vereenvoudigen.

Plaats reactie