Let op: Snuskopen.nl!!

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
SRT

Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door SRT »

Hallo

Mijn naam is Robert. Ik heb onlangs 19-3-2019 bij www.snuskopen.nl besteld. Ik heb niks ontvangen van mijn order. Er is toen wel een bevestingsmail gekomen over dat ik heb betaald en over dat het met Postnl verstuurd zou worden # €4,50 extra.
Maar geen order ontvangen of geen reactie gehad op mijn mails met de vraag ofdat ik het goed heb gedaan. Aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik met Bitcoins heb betaald. #wateenstappenplanmetbitcoinsbetalen.

Je krijgt je geld niet terug of geen reactie terug op je mail.
Als je 2 dagen later na bestelling op de site wilt komen, krijg je een gehele witte scherm. wat er op lijkt dat deze site niet meer bestaat.

Dus bij deze wil ik mensen attent houden/waarschuwen om daar niet te kopen, want je krijgt geen reactie en geen spullen die je besteld hebt. Ook krijg je je geld niet terug.
DUS MENSEN KOOP NIET OP WWW.SNUSKOPEN.NL!!!

Iemand anders toevallig die ervaring heeft met het kopen/bestellen op deze webshop?

Mvg

Robert

Gebruikersavatar
TommyLF
Berichten: 724
Lid geworden op: 05 apr 2016 22:57
Locatie: Playa Almeria
Contacteer:

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door TommyLF »

Ziet er naar uit dat je hard genaaid bent! dit is de url waarin jouw link veranderd en het scherm blijft leeg!
https://www.balkanpharmacystore.com/
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Gebruikersavatar
cipke
Berichten: 1163
Lid geworden op: 25 sep 2014 15:12
Locatie: Turnhout

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door cipke »

TommyLF schreef: 21 mar 2019 21:36 Ziet er naar uit dat je hard genaaid bent! dit is de url waarin jouw link veranderd en het scherm blijft leeg!
https://www.balkanpharmacystore.com/
Oef ben ik toch niet de enige die de link probeerde te volgen :D
Nicotine isn’t a drug … it’s a vitamin

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Massis »

snus kopen op een "balkanpharmacy" webite en betalen met bitcoin, klinkt helaas als het perfecte recept om opgelicht te worden... Als je op een website geen contactinformatie, kvknummer (of gelijkaardig voor het land van herkomst) en dat soort gegevens kan terugvinden, denk dan 2x na voor je besteld. Als je alleen maar kan betalen met bitcoin en niet met een van de geijkte betaalmethodes, ga er dan maar vanuit dat het om oplichting gaat. Eender welke legale website die bitcoins accepteert zal daarnaast OOK normale betaalmethodes ondersteunen.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6405
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Wowbagger »

Volgens mij is de verkoop van Snus sowieso verboden in de EU met uitzondering van Zweden toch?

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Lonny »

Beetje vreemd verhaal.
Waarschuwen voor een website maar dan wel twee keer diezelfde site met een link in je post plaatsen.
En Robert heeft nadien ook niets meer van zich laten horen.....

Maar goed, als je op de link klikt :lol: gebeurt er niet veel. En de malware-virusscanner heeft gelukkig niets gevonden nadien.

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Massis »

Lonny schreef: 22 mar 2019 10:07 Beetje vreemd verhaal.
Waarschuwen voor een website maar dan wel twee keer diezelfde site met een link in je post plaatsen.
En Robert heeft nadien ook niets meer van zich laten horen.....

Maar goed, als je op de link klikt :lol: gebeurt er niet veel. En de malware-virusscanner heeft gelukkig niets gevonden nadien.
als beheerder kan ik gebruikers email adressen zien, en op basis daarvan ga ik er vanuit dat Robert een echte gebruiker met een slechte ervaring is...
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Lonny »

In dat geval is het natuurlijk zeer vriendelijk van hem om ons te waarschuwen.

SRT

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door SRT »

Hallo dankje wel voor jullie reacties ik begrijp alleen 1 ding niet wat er mee bedoelt word dat ik niks meer van me laat horen en mij excuus dat ik dan 2 x de link er op heb gezet ik wilde alleen maar mensen waarschuwen ik heb vandaag nogmaals gekeken op die .... Snus site en nu krijg ik uw verbinden is niet prive. Ik ben best geschrokken wat er gebeurt is . en snus zelf is verboden dat klopt maar de chewing bags niet en dat had ik bestelt daar maar niks ontvangen want ik wilde dat graag proberen want ik las er veel postiefe dingen over op de kans op mondkanker na dan want het schijnd beter te zijn dan roken en vape vind ik niks helaas mvg robert

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Lonny »

SRT schreef: 22 mar 2019 16:59 Hallo dankje wel voor jullie reacties ik begrijp alleen 1 ding niet wat er mee bedoelt word dat ik niks meer van me laat horen en mij excuus dat ik dan 2 x de link er op heb gezet ik wilde alleen maar mensen waarschuwen ik heb vandaag nogmaals gekeken op die .... Snus site en nu krijg ik uw verbinden is niet prive. Ik ben best geschrokken wat er gebeurt is . en snus zelf is verboden dat klopt maar de chewing bags niet en dat had ik bestelt daar maar niks ontvangen want ik wilde dat graag proberen want ik las er veel postiefe dingen over op de kans op mondkanker na dan want het schijnd beter te zijn dan roken en vape vind ik niks helaas mvg robert
Hoi Robert,
Sorry als mijn opmerking een beetje ongenuanceerd over gekomen is.
Maar mijn argwaan kwam voort uit het feit dat dit je eerste bericht op het forum was en we je dus verder niet kennen en niet direct weten of dit wellicht een spam advertentie betreft ofzo. Zou zomaar kunnen toch...
Maar alsnog dank voor je melding. Ik weet niet of je ook pijp rookt, maar in ieder geval hartelijk welkom op het forum.

Over snus etc. kan ik je helaas niet verder helpen maar er zijn er hier wellicht die dat wel kunnen.

Gebruikersavatar
Asmodeus
Berichten: 4159
Lid geworden op: 18 jul 2014 16:42
Locatie: Ooltgensplaat

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Asmodeus »

SRT schreef: 22 mar 2019 16:59 Hallo dankje wel voor jullie reacties ik begrijp alleen 1 ding niet wat er mee bedoelt word dat ik niks meer van me laat horen en mij excuus dat ik dan 2 x de link er op heb gezet ik wilde alleen maar mensen waarschuwen ik heb vandaag nogmaals gekeken op die .... Snus site en nu krijg ik uw verbinden is niet prive. Ik ben best geschrokken wat er gebeurt is . en snus zelf is verboden dat klopt maar de chewing bags niet en dat had ik bestelt daar maar niks ontvangen want ik wilde dat graag proberen want ik las er veel postiefe dingen over op de kans op mondkanker na dan want het schijnd beter te zijn dan roken en vape vind ik niks helaas mvg robert
We zijn hier altijd een beetje op onze hoede als mensen hier vanuit het niets berichten plaatsen met merkwaardige of verdachte links. We hebben in het verleden weleens last gehad van spambots e.d.
Bedankt voor je waarschuwing. En zoals Massis al zei: bestel nooit iets bij een verkoper die alleen bitcoins accepteert. Zeker in combinatie met ‘balkanpharmacy’ lijkt me dat een duidelijke rode vlag.
Je bent dus op zoek naar een manier om van tabak te genieten die minder ongezond dan sigaretten is en tegelijk aangenamer dan vapen. Ik zou zeggen: kijk hier eens rond, we zijn immers het pijprokersforum.

Online
Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Meester W »

Wat is “snus “?
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
Stoker
Berichten: 846
Lid geworden op: 19 jul 2016 21:00
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Stoker »

Wowbagger schreef: 22 mar 2019 09:00 Volgens mij is de verkoop van Snus sowieso verboden in de EU met uitzondering van Zweden toch?
Ja Klopt . Omdat het daar een traditie is om het te gebruiken.
SRT schreef: 22 mar 2019 16:59 en snus zelf is verboden dat klopt maar de chewing bags niet
het is beide verboden binnen de EU om verkocht te worden en verstuurd te worden. behalve in Zweden. mijn schoon broer woont daar en heeft voor mij alles er over uit gezocht :D
Toch is er de laatste tijd wel over gesproken in de kamer om dit beleid te gaan aan te passsen door de door jouw eerder genoemde dingen( dat het blijkt dat het minder kanker verwekkend is dan gewoon tabak roken)
het kan toch wel gebeuren dat als je iets besteld in Zweden of dergelijke dat het natuurlijk gewoon aankomt maar dat is gewoon een gok die je moet wagen :D
SRT schreef: 22 mar 2019 16:59 want ik wilde dat graag proberen want ik las er veel postiefe dingen over op de kans op mondkanker na dan want het schijnd beter te zijn dan roken en vape vind ik niks helaas mvg robert
Beter dan vape ?!? lijkt mij sterk eigenlijk tenzij je Pg liquids vaped .. de 100%Vg liquids zijn plantaardige stoffen en zijn aangevuld met wat water en een smaakje .. Dampen met 100% VG liquids lijkt mij dan toch de beste optie IpV snus

Succes :-? :-? :-?
Laatst gewijzigd door Massis op 24 mar 2019 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar buitenlandse shop verwijderd
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Gebruikersavatar
Stoker
Berichten: 846
Lid geworden op: 19 jul 2016 21:00
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Stoker »

Meester W schreef: 22 mar 2019 19:55 Wat is “snus “?
Snus is een vorm van snuif tabak dat in een zakje is gedaan om er vervolgens op te sabbelen of gewoon tussen je lip en tand vlees te stoppen.
hierdoor krijg je een nicotine rush en hoef je hele gedeeltes van dagen niet meer aan je nicotine verslaving toe te geven ;)
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Online
Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Meester W »

Dank voor de uitleg. Is dus in feite het ouderwetse pruimen

Gr
W
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
Asmodeus
Berichten: 4159
Lid geworden op: 18 jul 2014 16:42
Locatie: Ooltgensplaat

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Asmodeus »

Maar dan zonder daadwerkelijk te hoeven pruimen.

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Tobias Tobit »

Vreemd aangezien er op snuif en pruimtabak geen accijns wordt geheven zou er voor de import eigenlijk geen restrictie moeten zijn.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Robbie-san
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door Robbie-san »

Snus is dat wat mij door de dag heen helpt, geen rook, geen stress, wel vreemde gezichten van kleega’s, want onbekend.
Verder, koop ik mijn snus op betrouwbare plekken.
Ad impossibile nemo tenetur

SRT

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door SRT »

Hallo ik begrijp de bezorgheid over de spambots maar gelukkig ben ik dat niet toen ik dit mee maakte wist ik niet zo goed waar ik mijn verhaal kwijt kon ik heb flink zitten google en kwam uit op deze forum natuurlijk zat ik met een dubbel gevoel pijproken en snus is heel wat anders maar ik moest mensen waarschuwen want 1 gedupeerde is al meer dan genoeg ik ben wel erg blij dat hier merk dat ik steun krijg en ben ook erg blij met jullie reacties ook heb die link geprobeerd die me geven is maar helaas kan ik daar niet betalen want ik heb alleen ideal en paypal ik zou erg graag aan snus willen komen maar ik weet gewoon niet meer waar ik moet zoeken ps ik vind dit best een leuke forum met vriendelijke groet robert

SRT

Re: Let op: Snuskopen.nl!!

Bericht door SRT »

Voor dat ik het weer vergeet hier een screenshot van wat ik had besteld ik hoop dat het zichtbaar is mvg robert
Afbeelding

Plaats reactie