amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Bericht door junksculp »

Ik heb de afgelopen week een pakje Half and Half open gemaakt. Ik had er niet veel verwachting van na alle negatieve recencies en berichten. Meteen mijn grote Winslow gevuld en aangestoken. Ik kreeg meteen veel tabaksmaak en een lekkere aroma erbij wat ik moeilijk kan beschrijven. Ik ben onder de indruk van de tabak, hij wordt niet heet, smaakt blijft constant, brandt zeer goed en de vochtig heid perfect. Ik ben verder nog bekend met de 79 van Suttliff, deze beviel me ook. Nu is mijn interesse gewekt en vraag ik me af of die andere blends ook zo goed zijn. Wie is bekend met 1 van onderstaande tabakken en kan me er meer over vertellen. Recencies staan er nog op het web, wil het graag van jullie horen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Asmodeus
Berichten: 4159
Lid geworden op: 18 jul 2014 16:42
Locatie: Ooltgensplaat

Re: amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Bericht door Asmodeus »

Van je lijstje ben ik slechts bekend met Five Brothers. Een ragfijne shag met heel veel nicotine en eendimensionale burleysmaak. De fijne snit versterkt de nicotinekick. Ben er niet kapot van. Wel een goede tabak als je obstipatie hebt: met een kop koffie erbij kun je linea recta naar de porseleinen stoel

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Bericht door junksculp »

Asmodeus schreef: 22 jun 2020 10:52 Van je lijstje ben ik slechts bekend met Five Brothers. Een ragfijne shag met heel veel nicotine en eendimensionale burleysmaak. De fijne snit versterkt de nicotinekick. Ben er niet kapot van. Wel een goede tabak als je obstipatie hebt: met een kop koffie erbij kun je linea recta naar de porseleinen stoel
Dank je, dan vergelijkbaar met semois?

Gebruikersavatar
Asmodeus
Berichten: 4159
Lid geworden op: 18 jul 2014 16:42
Locatie: Ooltgensplaat

Re: amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Bericht door Asmodeus »

Nee, niet helemaal. Uit Semois valt meer smaak te halen, deze is echt heel rechttoe rechtaan.
Nicotinegehalte is echt nauwelijks te overschatten.

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: amerikaanse supermarkt blends (OTC)

Bericht door Sidekickelvis »

Carter Hall heb ik wel eens gehad. Simpele recht toe recht aan tabak. Niet slecht maar ook zeker niet goed. Als vergelijking, ik vind Voortrekker lekkerder.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Plaats reactie