Samuel Gawith tabaksoorten

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Henkver

Samuel Gawith tabaksoorten

Bericht door Henkver »

Hallo
Ik zou graag de 50gram blikverpakte tabaksoorten van Samuel Gawith willen aanschaffen in Nederland maar het lukt me niet deze te vinden.
Ik kan ze wel vinden in duitsland maar zit dan vast een hoog minimumbedrag en hoge verzendkosten.

Iemand een tip voor me?
Ook kijk ik altijd uit naar "proefmonsters" van tabak maar kom die ook nooit tegen, is toch wel gemakkelijk om een tabaksoort te proberen

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Samuel Gawith tabaksoorten

Bericht door Deadl0ck »

Henkver schreef: 14 jan 2021 19:13 Hallo
Ik zou graag de 50gram blikverpakte tabaksoorten van Samuel Gawith willen aanschaffen in Nederland maar het lukt me niet deze te vinden.
Ik kan ze wel vinden in duitsland maar zit dan vast een hoog minimumbedrag en hoge verzendkosten.

Iemand een tip voor me?
Ook kijk ik altijd uit naar "proefmonsters" van tabak maar kom die ook nooit tegen, is toch wel gemakkelijk om een tabaksoort te proberen
Ik geloof dat ze (momenteel) niet verkocht worden in nederland, omdat vierkante blikjes niet meer mogen, als ik het goed heb.

Proefmonsters zijn er ook niet, ook dat is per nederlandse wet verboden.

Per post bestellen van accijns goederen in het buitenland is niet legaal, tenzij er een nederlands accijns zegel op zit. Wat bij tabak nooit het geval is. Dus het enige advies wat wij hier kunnen geven is, als je in Duitsland tabak wil kopen, zul je zelf naar Duitsland moeten zodra het weer kan.

Verder: Stel je gerust even voor in het daarvoor bestemde forum gedeelte.
Laatst gewijzigd door Deadl0ck op 16 jan 2021 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Samuel Gawith tabaksoorten

Bericht door Arno »

Proefmonsters zijn helaas ook verboden in Duitsland. En wat Deadl0ck zegt, tabak bestellen in Duitsland en het laten opsturen naar Nederland is ook verboden. Je kan wel bv. bestellen en het zelf ophalen. Max. 1 kilo per keer.
Afbeelding

Plaats reactie