Cornell & Diehl - Autumn Evening

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Cornell & Diehl - Autumn Evening

Bericht door junksculp »

Afbeelding
Our proprietary red Virginia cavendish is lightly cased with a delicate maple flavor resulting in our best selling aromatic blend. The smoker will appreciate the taste of Virginias while those around will flock to the warm, inviting fragrance.

Notes: Jeremy Reeves and Chris Tarler mentioned this to be the best selling C&D blend!

Deze tabak kado gekregen met Kerstmis. Voor mij is dit de beste aromaat tot nu toe. Ik waardeer deze tabak omdat hij smaakt zoals hij ruikt en je proeft ook nog de tabak. Voor mij steekt deze ver boven alle andere aromaten uit.
Laatst gewijzigd door Eliminator op 17 mar 2019 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topicnaam aangepast naar het [Merk - Type]-format

Gebruikersavatar
roocker
Berichten: 957
Lid geworden op: 01 nov 2016 19:31
Locatie: Geertruidenberg

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door roocker »

En dan nog 100 gram ook ! Genieten dus .

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door junksculp »

roocker schreef: 28 dec 2018 16:18 En dan nog 100 gram ook ! Genieten dus .
Jip, zag net bij smokingpipes ook een 200 gram blik.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door Arno »

Ze hebben deze ook in bulk :) Dit is overigens een van mijn toparomaten!
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door junksculp »

Arno schreef: 28 dec 2018 16:41 Ze hebben deze ook in bulk :) Dit is overigens een van mijn toparomaten!
Dank je voor de tip. Wat zijn je andere top Aromaten Arno? Ik heb tot nu toe pas eentje gevonden en dat is deze.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door Arno »

junksculp schreef: 28 dec 2018 16:56
Arno schreef: 28 dec 2018 16:41 Ze hebben deze ook in bulk :) Dit is overigens een van mijn toparomaten!
Dank je voor de tip. Wat zijn je andere top Aromaten Arno? Ik heb tot nu toe pas eentje gevonden en dat is deze.
Ik hou niet van vruchtensmaakjes, dus mijn toppers naast Autumn Evening zijn: Planta Danish Black Vanilla, Linzbach Brauner Flake (of John Aylesbury Dragon Flake, zelfde tabak) en Dan Tobacco Sweet Vanilla Honeydew (nu SWH).
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Cornell and Diehl Autumn Evening

Bericht door junksculp »

Arno schreef: 28 dec 2018 17:14
junksculp schreef: 28 dec 2018 16:56
Arno schreef: 28 dec 2018 16:41 Ze hebben deze ook in bulk :) Dit is overigens een van mijn toparomaten!
Dank je voor de tip. Wat zijn je andere top Aromaten Arno? Ik heb tot nu toe pas eentje gevonden en dat is deze.
Ik hou niet van vruchtensmaakjes, dus mijn toppers naast Autumn Evening zijn: Planta Danish Black Vanilla, Linzbach Brauner Flake (of John Aylesbury Dragon Flake, zelfde tabak) en Dan Tobacco Sweet Vanilla Honeydew (nu SWH).
Dank je, staan op mijn verlanglijstje. Op mijn verlanglijstje staan verder nog niet-aromatische tabakken van Hearth and Home, GL Pease en John Cotton. Er is nog een aromaat onderweg, Cult Blood Red Moon, hopelijk houd ik wel van fruit :wink:

Plaats reactie