4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlito
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 aug 2019 09:21
Locatie: Tongeren, België

4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Carlito »

Ik wou de recensies lezen maar zag deze er nog niet tussen staan..
Deze middag gekocht in Juprelle! Ze hadden geen MacBaren Classic Amber dus moest het wat anders worden!
Voor een degelijke recensie is het nog te vroeg, nog maar 1 pijpje gerookt ervan en 'wa ken ik dervan?!'
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.

Gebruikersavatar
Jeff Green
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 jul 2019 19:09

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Jeff Green »

Carlito schreef: 31 aug 2019 20:40 Ik wou de recensies lezen maar zag deze er nog niet tussen staan..
Deze middag gekocht in Juprelle! Ze hadden geen MacBaren Classic Amber dus moest het wat anders worden!
Voor een degelijke recensie is het nog te vroeg, nog maar 1 pijpje gerookt ervan en 'wa ken ik dervan?!'


Maar smaakte het? Wilde hem ook kopen maar heb deze tabak links laten liggen.
“Een pijp in de regen is niet altijd een regenpijp”

Gebruikersavatar
Carlito
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 aug 2019 09:21
Locatie: Tongeren, België

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Carlito »

Jeff Green schreef: 31 aug 2019 22:40 Maar smaakte het? Wilde hem ook kopen maar heb deze tabak links laten liggen.
Hij paste wel in mijn kraam..
Dwz hij ruikt lekker, geen bittere smaak als ge wat steviger lurkt aan de pijp (hetgeen ik moeilijk kan laten), hij brandt goed, zachte smaak..

Dit gezegd zijnde.. vanille en chocolade.. niet echt geproefd, 16,50 voor een blikje, en recensies gelezen gisterenavond en deze wordt in rij algemeen beter gesmaakt dan de '1982' maar de '1955' zou 'hemels' zijn..

Conclusie: volgende keer ga ik op zoek naar 1955 om te proeven of ie idd beter is, zoniet is de kans groot dat ik deze opnieuw koop. (Maar de Macbaren Classic Amber vind ik wel lekkerder binnen hetzelfde 'smakenpallet')

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 🙃
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.

Gebruikersavatar
Jeff Green
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 jul 2019 19:09

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Jeff Green »

Carlito schreef: 01 sep 2019 09:20
Jeff Green schreef: 31 aug 2019 22:40 Maar smaakte het? Wilde hem ook kopen maar heb deze tabak links laten liggen.
Hij paste wel in mijn kraam..
Dwz hij ruikt lekker, geen bittere smaak als ge wat steviger lurkt aan de pijp (hetgeen ik moeilijk kan laten), hij brandt goed, zachte smaak..

Dit gezegd zijnde.. vanille en chocolade.. niet echt geproefd, 16,50 voor een blikje, en recensies gelezen gisterenavond en deze wordt in rij algemeen beter gesmaakt dan de '1982' maar de '1955' zou 'hemels' zijn..

Conclusie: volgende keer ga ik op zoek naar 1955 om te proeven of ie idd beter is, zoniet is de kans groot dat ik deze opnieuw koop. (Maar de Macbaren Classic Amber vind ik wel lekkerder binnen hetzelfde 'smakenpallet')

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 🙃
Kunnen we niet wat uitruilen? Stuur ik een tabak naar jou keuze op naar jou en vice versa.
“Een pijp in de regen is niet altijd een regenpijp”

Gebruikersavatar
Carlito
Berichten: 323
Lid geworden op: 08 aug 2019 09:21
Locatie: Tongeren, België

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Carlito »

Per briefpost dan? Want pakketpost daar heb je bijna een blikje voor!
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.

Gebruikersavatar
Jeff Green
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 jul 2019 19:09

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Jeff Green »

Carlito schreef: 01 sep 2019 12:22 Per briefpost dan? Want pakketpost daar heb je bijna een blikje voor!
Briefpapier lijkt me prima
“Een pijp in de regen is niet altijd een regenpijp”

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door robvoorburg »

Van dit merk ken ik de 1882. Ben inmiddels aan het derde
blikje bezig en het bevalt.

De tabak bevat latakia, voor mij als roker van het donkere
blad zou de hoeveelheid hoger mogen zijn, maar ik sla mij
er wel doorheen.

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: 4th Generation Erik Paul's Blend

Bericht door Deadl0ck »

robvoorburg schreef: 01 sep 2019 18:37 Van dit merk ken ik de 1882. Ben inmiddels aan het derde
blikje bezig en het bevalt.

De tabak bevat latakia, voor mij als roker van het donkere
blad zou de hoeveelheid hoger mogen zijn, maar ik sla mij
er wel doorheen.
Oeh is die te krijgen tegenwoordig? Zou door zowel Willem als de vertegenwoordiger van de importeur op de hoogte worden gehouden als deze in nederland te vinden was. Dit op aanmanen van Erik Stokkebye zelf. Ik geloof dat ik even wat mensen aan moet spreken!
Groet, Mark

Plaats reactie