Goja

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Plaats reactie
Goja
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2021 10:42

Goja

Bericht door Goja »

Maakt u geen zorgen over mijn internet naam ;)
Ook al lijkt dit een behoorlijk gemoedelijk forum, ik heb geen behoefte om al mijn gegevens hier neer te zetten.
Dat was even mijn klaag intro. :?

Aangenaam. Noemt u mij maar Goja, ik ben 30 jaar oud, en al enige jaren aan het sigaret roken (en daarnaast af en toe een sigaartje) . Sinds kort bedacht om te proberen hoe het is om de vluchtige sigaret te vervangen door een rustige pijp.
Ik moet eerlijk zeggen, mijn super goedkope Angelo heb ik niet naar behoren ingerookt. Maar met de prijs ging ik er niet van uit dat deze pijp een leven lang mee zou kunnen gaan. Ik ben nu begonnen met het fatsoenlijk inroken van mijn 2e pijp, een big ben.
Ondanks dat ik mijn angelo niet goed heb ingerookt, ben ik erg te spreken over het genot en de rust die ik krijg van de pijp. Dit is een hobby waar ik zeker mee bezig zal blijven.
Ik heb tot nu toe ervaring met verschillende MacBarens, en Alsbo Gold. Tot nu toe is er nog geen tabak die me níet bevallen is, al merk ik dat een vanilla achtige bijsmaak zeker mijn voorkeur heeft.

Aangenaam. En een goede dag gewenst iedereen.

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5382
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Goja

Bericht door Paasei »

Die Angelo mag dan wel goedkoop geweest zijn, het is zeker niet per definitie rommel.
En 'fout ingerookt' kan nog hersteld worden - als er tenminste geen gat in gebrand is.
Wat er toch al is/zou zijn aan kool voorzichtig weghalen - bijvoorbeeld met opgerold stukje schuurpapier - pijpensteel eens goed kuisen, en terug aan de slag van nul...

Welkom !
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1394
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Goja

Bericht door George Bertram »

Wijze raad van dhr. Paasei.
Ook vanaf hier welkom op het forum.
Fumo et Emergo ;p

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 1119
Lid geworden op: 19 feb 2015 21:30
Locatie: Tilburg

Re: Goja

Bericht door Chris »

Welkom!

Gebruikersavatar
oehoe
Berichten: 2755
Lid geworden op: 05 mei 2016 22:02
Locatie: Meijel

Re: Goja

Bericht door oehoe »

Iedereen hier is altijd zoekende naar 't ultieme waar 't tabak betreft. Na de ultieme ervaring voor zover die bestaat blijft men zoekende naar de nog meer fantastische sensatie. Doe gewoon je ding hetgeen je denkt te moeten doen op deze wonderlijke expeditie. Verwonder je en durf ook bah te zeggen. Iedereen vindt na schade en schande zijn eigen "tabakjes".

Jouw smaak hoeft niet altijd de dezelfde te zijn als die van medeforumleden overigens. Ik werd en ben verketterd door Clan te opperen hier. Ga 't toch doen! Duidelijk? :D

They have a good taste, mind. Kritisch maar met 'n verfijnde smaak die culinair deskundigen menen te zijn verloren door 't gebruik van tabak. :D
Laatst gewijzigd door oehoe op 26 jan 2021 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Theo
Berichten: 196
Lid geworden op: 07 sep 2017 08:29
Locatie: Putten Gld.

Re: Goja

Bericht door Theo »

Een warm welkom toegewenst.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Goja

Bericht door junksculp »

welkom :D

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8807
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Goja

Bericht door The_Undertaker »

Welkom!
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Beginneling
Berichten: 352
Lid geworden op: 25 nov 2020 17:40

Re: Goja

Bericht door Beginneling »

Welkom!

Johan86
Berichten: 425
Lid geworden op: 04 mei 2020 17:05
Locatie: Nijkerk

Re: Goja

Bericht door Johan86 »

Welkom

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6405
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Goja

Bericht door Wowbagger »

En nog een warm welkom.

Gebruikersavatar
Wil van suske
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 nov 2017 19:04

Re: Goja

Bericht door Wil van suske »

Hartelijk welkom!

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Goja

Bericht door Lonny »

Welkom!

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Goja

Bericht door Bommel »

En weer een welkom.
Afbeelding

Gebruikersavatar
NoneNicer
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 jan 2016 22:46
Locatie: Lisse

Re: Goja

Bericht door NoneNicer »

Welkom Goja, leuk dat je de pijp gevonden hebt. Of heeft de pijp jou gevonden? Altijd een interessant 'denk onderwerp' bij de hand met een pijp.

Geniet er van, ikzelf doe het de laatste tijd veel te weinig. Het kan me bekoren dat anderen er genot uit halen! Zoals Oehoe al beschreef, je kunt je verliezen in de breedte en de diepte, maar aan de oppervlakte blijven is geen probleem, het is en blijft een persoonlijk genot. Hoe langzamer, hoe meer smaak.

Dat waar Angelo een prima instapper is, kan de Big Ben zowaar nog een verzamelaars item worden nu de fabriek er niet meer is. Zolang er bruyère is zullen er pijpen gemaakt worden, dus in die zin is er voldoende uitzicht.

Veel plezier, hier en daar!

Robbie-san
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Goja

Bericht door Robbie-san »

Welkom op dit mooie forum!!!!!
Ad impossibile nemo tenetur

Plaats reactie