Lucky Luuk

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Gebruikersavatar
Lucky Luuk
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2021 13:41
Locatie: Eindhoven, Noord-Brabant

Lucky Luuk

Bericht door Lucky Luuk »

Goedemiddag,

Mijn naam is Luuk. Ik ben 19 jaar, kom uit Eindhoven en ben sinds vandaag lid van dit forum. Ik rook al enkele jaren sigaren met een lekkere whiskey erbij, maar wilde toch graag pijp roken. Mijn opa rookte altijd graag pijp en dat vond ik altijd zo lekker ruiken. Ook wilde ik graag pijp roken omdat in de films van Bing Crosby pijp roken er altijd zo cool en relaxed uit ziet.

Ik ben eigenlijk nieuw met pijproken. Ik heb ooit ergens goedkoop een startsetje gescoord, maar had het na 2 keer al opgegeven omdat hij steeds uit ging...Nu ben ik vorige week naar Dublin geweest en heb daar een Peterson System Pipe gekocht (in de Peterson store). De verkoper had mij deze pijp aangeraden aangezien dit de flagship pipe van Peterson was.

Afbeelding

Ik ga de aankomende dagen het forum even doorlezen zodat ik goed weet hoe een pijp werkt en hoe ik deze kan inroken. Ik hoop hier veel nieuwe dingen te leren!

Veel meer heb ik niet echt te vertellen... Als iemand nog een goede suggestie heeft voor pijptabak dan hoor ik het graag! Mijn voorkeur gaat uit naar een zoete aromatische pijptabak.

Veel rookplezier allemaal!

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Luuk

Bericht door Lonny »

Welkom!

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Luuk

Bericht door junksculp »

Welkom, mooie pijp. Als je van zoet houdt kan ik je de planta black vanilla aanbevelen.

Afbeelding

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1394
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Luuk

Bericht door George Bertram »

Hoi Luuk, welkom op het forum.
Opmerkelijk dat een 19-jarige 'iets' heeft met Bing Crosby.