online tabak kopen via PayPal?

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Deadl0ck »

Hallo, ik ben redelijk nieuw met pijp roken, en ik ben opzoek naar een website, liefst Europees waar ik via PayPal kan betalen. Ik heb eigenlijk alleen ervaring met goedkope tabak, maar zou graag wat willen uitbreiden in de collectie, mede vanwege tongbrand en slecht brandende tabak.

Ik zat zelf te denken aan guilty pleasure, golden flake, en stanhall melange (kan Namen fout hebben, dit zal ik controleren.) ga zeker ook beginner tabak topic door lezen, maar vroeg mij alvast af of mensen tips hadden voor een sites, of tabak.

Alvast bedankt, Mark.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Eliminator »

Daar kan ik kort over zijn, Paypal accepteerd geen tabaksbetalingen, ligt niet aan de verkoopsite's maar aan de policy van Paypal, dus die zaak zul je niet snel vinden.

Zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ook even voor te stellen in het daarvoor bedoelde topic, wordt altijd erg op prijs gesteld, alvast bedankt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Deadl0ck »

Mijn excuus, topic had ik gemist, en bedankt voor het snelle antwoord!
Groet, Mark

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door robvoorburg »

Veel tabakszaken in Nederland verkopen een aardig assortiment aan pijptabak,
heb je daar voorlopig niet je handen vol aan?

Pijproken is een aardige en betaalbare hobby, met een gevaarlijk kantje.
Onder andere door toedoen van het forum kom je erachter dat er zowel
in pijptabak, maar ook de andere zaken die ermee te maken hebben,
kwaliteitsverschillen zijn.

Grofweg het verschil tussen oploskoffie en koffie vers gemalen uit een fraaie
machine, of uit eten gaan bij de Mac of in een sterrenrestaurant.

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Nekker »

www.4noggins.com , daar heb ik persoonlijk ervaring met. Verdere info over tabak invoeren vanuit de USA, even op de volgende link klikken: http://pijprokersforum.nl/viewtopic.php ... lit=douane
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Eliminator »

Deadl0ck schreef:Mijn excuus, topic had ik gemist, en bedankt voor het snelle antwoord!
Zo bedoelde ik het niet hoor Deadl0ck, no worries, excuus is nergens voor nodig :-)
Internetzaken waar je met een creditcard of zelfs gewoon met ideal kan betalen zijn overigens wel voldoende aanwezig hoor, mocht je daar interesse voor hebben moet je het nog maar even laten weten
Afbeelding

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Deadl0ck »

Eliminator schreef:
Deadl0ck schreef:Mijn excuus, topic had ik gemist, en bedankt voor het snelle antwoord!
Zo bedoelde ik het niet hoor Deadl0ck, no worries, excuus is nergens voor nodig :-)
Internetzaken waar je met een creditcard of zelfs gewoon met ideal kan betalen zijn overigens wel voldoende aanwezig hoor, mocht je daar interesse voor hebben moet je het nog maar even laten weten
Had door dat je het niet zo bedoelde, maar het loont beleeft te blijven, zeker als nieuweling. De reden dat ik specefiek op zoek was naar paypal is omdat ik daar wat tegoed heb staan, en dat volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) ook 2 jaar eerder gebruikt heb. Het is dus niet echt een noodzaak, maar zou wel makkelijker zijn geweest.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Pieter
Berichten: 1161
Lid geworden op: 31 mei 2011 13:19
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Pieter »

Eliminator schreef:Daar kan ik kort over zijn, Paypal accepteerd geen tabaksbetalingen, ligt niet aan de verkoopsite's maar aan de policy van Paypal, dus die zaak zul je niet snel vinden.

Zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ook even voor te stellen in het daarvoor bedoelde topic, wordt altijd erg op prijs gesteld, alvast bedankt.
Dat zeg je nu wel, maar de laatste keer dat ik via 4noggins bestelde kon ik gewoon met Paypal betalen, en daarover heb ik geen negatief woord gehoord.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Nekker »

Pieter schreef:
Eliminator schreef:Daar kan ik kort over zijn, Paypal accepteerd geen tabaksbetalingen, ligt niet aan de verkoopsite's maar aan de policy van Paypal, dus die zaak zul je niet snel vinden.

Zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ook even voor te stellen in het daarvoor bedoelde topic, wordt altijd erg op prijs gesteld, alvast bedankt.
Dat zeg je nu wel, maar de laatste keer dat ik via 4noggins bestelde kon ik gewoon met Paypal betalen, en daarover heb ik geen negatief woord gehoord.
Dat komt geloof ik omdat 4noggins in een andere categorie bij Paypal staat geregistreerd. Daarom is de beheerder van 4noggins niet zo tuk op betalingen met paypal, omdat hij als de dood is dat ze erachter komen dat hij tabak verkoopt.
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7979
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: online tabak kopen via PayPal?

Bericht door Arno »

Nekker schreef:
Pieter schreef:
Eliminator schreef:Daar kan ik kort over zijn, Paypal accepteerd geen tabaksbetalingen, ligt niet aan de verkoopsite's maar aan de policy van Paypal, dus die zaak zul je niet snel vinden.

Zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ook even voor te stellen in het daarvoor bedoelde topic, wordt altijd erg op prijs gesteld, alvast bedankt.
Dat zeg je nu wel, maar de laatste keer dat ik via 4noggins bestelde kon ik gewoon met Paypal betalen, en daarover heb ik geen negatief woord gehoord.
Dat komt geloof ik omdat 4noggins in een andere categorie bij Paypal staat geregistreerd. Daarom is de beheerder van 4noggins niet zo tuk op betalingen met paypal, omdat hij als de dood is dat ze erachter komen dat hij tabak verkoopt.
Yup, PayPal is een soort van extra service van 4noggins maar eigenlijk....
Afbeelding

Plaats reactie