Starter

Hier kunnen leden een onderwerp aanmaken en bijhouden over hun eigen collectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrMaD1909
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 okt 2022 05:44

Starter

Bericht door MrMaD1909 »

Mijn eerste pijp kreeg ik bij mijn eerste (en tot nu toe enigste boot). Een bruyère lange pijp. Nooit pijp gerookt en ik was meteen verliefd. Het gedoe en gehannes om hem aan te krijgen en te houden. Het feit dat je er zo mee kan rommelen en er zoveel plezier aan te beleven.

Op mijn allereerste Pijp Rokers Forum een mooie lange pijp gekocht van Ruud. Die ik daarna bijna dagelijks heb gerookt. Heerlijk met de Winslow No1 en eerlijk is eerlijk Bibo tabak.

Afgelopen twee weken via marktplaats mijn pijp hoeveelheid aangevuld met een aantal korte pijpjes en kleine pijpjes. Handig als ik een rondje met het hondje doe. Die zijn in 20 min leeg.

Maar ook een Goudse doorroker gekocht. Wat is dat een feest zeg. Ik voel mij gewoon Gandalf tussen de hobbits.

Het leukste van het pijproken vind ik dat ik met mijn ADHD hoofd gewoon in de zon (of garage) kan zitten en alleen maar kan zijn. Genieten van het moment.
En mijn vrouw vind het eigenlijk wel lekker ruiken dus niet het gezeur meer over sigaren/shag lucht!

Ik zal morgen even de foto's erbij plaatsen als ik gevonden heb hoe dat werkt.

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1395
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Starter

Bericht door George Bertram »

Mooi om te lezen dat alles zo op een plekje kan vallen.
Nog veel genot aan het pijproken toegewenst.
Fumo et Emergo ;p

Johan86
Berichten: 425
Lid geworden op: 04 mei 2020 17:05
Locatie: Nijkerk

Re: Starter

Bericht door Johan86 »

Leuk, ik ben blij dat de tabak en het pijproken zo goed bevalt

Gebruikersavatar
GR69
Berichten: 1635
Lid geworden op: 26 jul 2021 20:03
Locatie: Drenthe

Re: Starter

Bericht door GR69 »

Lekker hoor. En ADHD en pijproken zijn een lekkere combi.
Voor je het weet ben je iets aan het doen met je pijp in je mondhoek.... hahaha. Overkomt mij regelmatig. Het voordeel is dat hij dan vaak uit gaat en je langer kunt genieten. 😄
'De hel is gewoon een bos met een slechte naam'

Plaats reactie