Upper Ten

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Bericht door St Patrick »

Dat zou ik persoonlijk afraden. Zonde van de pijp. Die is er niet voor gemaakt om heet gerookt te worden, en dat doe je toch met shag en sigarentabak... Maar dat is een keuze.
Het is wel weer een goed excuus om een nieuwe pijp aan te schaffen...
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15086
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

In Cornell & Diehl "Purple Cow" zitten tabaksbladeren van de sigaar, of in ieder geval bereid op de sigaar manier,... weet er niet precies alles van (anderen zullen dit vast aanvullen) maar hoe dan ook, een zeer bijzondere tabak waar zeker sigaar in herkenbaar is.
Afbeelding

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... P&TID=2682 de review van purple cow op tabacco review.

Schieper
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 jan 2011 15:50
Locatie: Wateringen

Bericht door Schieper »

@metalhead, geweldige site... als ik dat eerder had geweten was mij enige elende bespaard gebleven :-)

@Rob, Bedankt voor de tip. Ik zal je tips eens opzoeken.

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

nou geen dank, dacht eigenlijk dat de meeste mensen hier het al wel wisten van tobacco review site. veel lees plezier gewenst maar niet alles te serieus nemen wat ze daar schrijven. zelf kijk ik regelmatig, purple cow is ook nieuw voor mij en klinkt interesant genoeg om eens te kijken of ik dat in de toekomst ga aanschaffen.

Schieper
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 jan 2011 15:50
Locatie: Wateringen

Bericht door Schieper »

Sigaar is ook niet mij ding :roll: Ik had nog een gekneusde cohiba liggen. Je proef de smaak wel beter als dat je de sigaar gewoon rookt en hij is ook wat lichter. Je doet zo volgens mij ook echt lang met je sigaren tabak.

idd word de pijp warmer. Heb daarom ook maar een heel klein beetje gerookt.

In ieder geval wel beter als die borkum reef maar ik heb het nog niet helemaal mijn ding gevonden

Plaats reactie