Weetertje

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Weetertje
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 jun 2016 23:45
Contacteer:

Weetertje

Bericht door Weetertje »

Goedendag allen,

Ik ben weer terug op het forum na een jaar van allerlei ongelofelijke evenementen in mijn leven. Dat zijn goede maar ook minder leuke dingen.

Wilde mij wederom nog eens voorstellen voor wie mij vergeten is haha.

Ik ben een 27 jarige man uit Noord Holland (geboren en getogen) Ik werk als chef/kok in een visspeciaalzaak en doe dat nu al 12 jaar. Ik rook al vanaf mijn twaalfde levensjaar toen ik op mijn verjaardag van mijn opa zijn vaders zilveren tabaksdoosje kreeg met elke week een half pakje shag. Mijn opa rookte pijp en het durrde niet lang voordat ik ook mijn eerste pijp begon te roken. Ik houd ook zo nu en dan van een sigar maar de pijp blijft mijn favoriet.

Ik ben door allerlei omstandigheden nogal veranderd. Zo drink ik geen alcohol meer (ik hield toch zo veel van een goede whisky bij mijn sigaar of pijp) Ook ben ik een soort van carriere begonnen in iets wat met politiek te maken heeft. Ik ben in het begin van 2022 lid geworden van de KFA (Korean Friendship Association) nadat de muziek mij enorm trok en het politieke systeem van zelfvoorziendheid (Juche en Songun) zoals velen in Nederland zag ik hoe kwetsbaar onze vrijheid eigenlijk is. Ik vecht nu voor onze vrijheid, vrijheid van meningsuiting, de mensheid, en ook vooral voor het Koreaanse volk. Later in het jaar werd ik geprezen voor mijn harde werk voor de KFA en werd mij gevraagd of ik mij kandidaat wilde stellen om voorzitter te worden van de KFA Nederland. Na een paar dagen besloot ik het te doen en na een anonieme stemming was ik verkozen. en Officieel benoemd tot Voorzitter van de KFA Nederland. Ik heb toen enorm hard gewerkt om KFA Nederland weer op de kaart te zetten. Ik heb veel veranderingen doorgevoerd en heb daarmee mijn naam op de kaart gezet. Mijn naam werd zelfs gehoord in de DPRK (Noord Korea) en werd toen vanuit Pyongyang gepromoveerd en kreeg een extra titel namelijk: Chairman of the Netherlands-DPRK Friendship Association.

Dit heeft allemaal weinig te maken met pijp roken. Maar ik wilde deze info toch graag delen sinds ik er erg trots op ben dat ik de relaties tussen Nederland en het meest gehate land op aarde te verbeteren. de DPRK staat trouwens voor "Democratic Peoples Republic Korea" Noord Korea is niet de juiste naam...

Wie er meer over wilt weten kan mij prive berichten sturen. Ik leg graag alles nader uit want het is een interessant waargebeurd verhaal.


KEEP SMOKING!
President DPRK Friendship Association
(NL) https://kfanetherlands.org/

Gebruikersavatar
Wil van suske
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 nov 2017 19:04

Re: Terug van weg geweest

Bericht door Wil van suske »

Hartelijk welkom kerel

Gebruikersavatar
GR69
Berichten: 1633
Lid geworden op: 26 jul 2021 20:03
Locatie: Drenthe

Re: Terug van weg geweest

Bericht door GR69 »

27...chef kok en voorzitter van een internationale beweging?
Dat wordt een lange zit in Heukelum om dat uit te leggen..desalnietemin...van harte welkom, terug of niet.
😄
'De hel is gewoon een bos met een slechte naam'

Johan86
Berichten: 425
Lid geworden op: 04 mei 2020 17:05
Locatie: Nijkerk

Re: Terug van weg geweest

Bericht door Johan86 »

Hartelijk welkom

Plaats reactie