Tabak die niet te pruimen is.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 1153
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:22
Locatie: Achterhoek

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door Toon »

Cool als je in een klein dorp als Zuidwolde kunt spreken van een schare pijprokers :lol:
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door metaltommy »

nou als ik mezelf niet mee reken ken ik er 3 en zie er zo afentoe 1 in zn fiestaatje samen met vrouw lief door het dorp rijden, ik vind dat een redelijke schare :mrgreen:
Groet,
Tom

Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door Master-Fan »

metaltommy schreef:nou als ik mezelf niet mee reken ken ik er 3 en zie er zo afentoe 1 in zn fiestaatje samen met vrouw lief door het dorp rijden, ik vind dat een redelijke schare :mrgreen:
das toch 5 op 6620 = 1:1324 redelijk nog ;)

"Zuidwolde is een prachtig Drents dorp met ongeveer 6620 inwoners en ligt in Zuidwest Drenthe. Voorheen was Zuidwolde een zelfstandige gemeente, maar sinds 1998 is het dorp opgegaan in de plattelandsgemeente De Wolden. Zuidwolde ligt midden in een mooie natuurlijke omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes, fietstochten en culturele bezienswaardigheden. Kom ook eens langs in Zuidwolde en geniet van de Drentse gastvrijheid op haar best! "
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 1153
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:22
Locatie: Achterhoek

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door Toon »

Inderdaad, relatief gezien een knappe score =D>
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door culann »

metaltommy schreef:ik ga clan toch nog is kopen, de tabak schijnt hier in het dorp een aardige schare fans te hebben, alhoewel ik dat met een korrel zout neem, aangezien ik er 2 ken waarvan 1 uitsluitend voortrekker rookt, en de andere troost slices maargoed dat zijn niet alle pijprokers in het dorp lol
Hmmm... Ben net Voortrekker aan 't roken, en aan 't balen dat 't blik Troost Slices leeg is.... Moet ik ook met een korrel zout genomen worden? :? :mrgreen:

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door culann »

Of wacht, ik lees vast niet goed meer op dit uur van de avond... :oops: :lol:

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1588
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Tabak die niet te pruimen is.

Bericht door Geoff »

De tabak die niet mijn dat is, is nou net Voortrekker. Dan rook ik nog liever Semois. Let wel, liefst de iets groffer gesneden. Clan vindt ik nog wel te doen, maar is zeker ook niet mijn favoriet.
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Plaats reactie